img_0017

Emotiu comiat de la comunitat parroquial a D. Salvador Palomares (Doro)

Ahir la comunitat parroquial de Santa Rosa Alcoi va acomiadar al nostre vicari D. Salvador.

Amb una parròquia plena de gom a gom, I com havia de ser, amb un gran nombre de joves Doro ens va dedicar unes paraules molt gratificants durant la celebració.

Finalment, Jose Juan li va dedicar unes càlides paraules i per acabar es va llegir la següent acció de gràcies i es va fer entrega de regals.

img_0016

Se’n va Doro. I encara que sabem que tenia que passar i també sabem que on va estarà molt bé i totes eixes coses, no podem deixar de sentir-nos un poc tristos.

Va arribar calladet, molt discret i seriós. I poquet a poquet, amb exemple i paraules, has anat clavant-se en els nostres cors.

A molts ens has fet vore “la vida d’església” una manera molt diferent. I tot senzillament, sense destacar, sense grans discursos. Només “FENT”.

Amb el teu exemple de persona humil, compromesa, afectuosa amb tots. Entregat i implicat en els problemes dels parroquians, ens has ensenyat a ser verdaders cristians.

La teua solidaritat, la paciència amb els xiquets i entusiasme amb els jóvens, la teua passió i il·lusió en les vigílies de pasqua i en la missa dominical, i donant valor i fent-nos aplaudir sovint al cor de la parròquia o la faena desinteressada dels parroquians per millorar la nostra comunitat. La sinceritat de les teues paraules han creat una profunda empremta en esta parròquia que ja et diem que mai podrà oblidar.

No t’has perdut en convencionalismes, ens has ensenyat a queixar-nos si no estem d’acord i sobretot a no apartar-nos de l’església quan alguna cosa no ens agrada sinó a lluitar per defendre-la o canviar-la.

I per damunt de tot ens has mostrat dia a dia l’unica veritat realment important: QUE DÉU ÉS AMOR.

Doro. MOLTÍSSIMES GRÀCIES i AMUNT VALÈNCIA.